Abonnementsbetingelser for Penly Abonnement
Version 1.0, sidst opdateret 4. november 2024
1. Introduktion
Dette abonnement giver dig adgang til økonomisk rådgivning og support. Abonnementet kræver, at du har gennemgået Penly Nedspringsrådgivning eller Penly ØkonomiTjek for at kunne tilmelde dig.
2. Ydelser
Et årligt statusmøde med din rådgiver, der omfatter:
- Opdatering af din op- eller nedspringsplan.
- Overvågning og benchmarking af dine investeringer.
- Forslag til re-balancering af dine investeringer med hensyn til skat, omkostning og risikooptimering.
Du får desuden:
- Adgang til din rådgiver via e-mail og telefon.
- Mulighed for tilkøb af ekstra rådgivning på timebasis med 33% rabat.
3. Pris og betalingsbetingelser
Abonnementet koster 7.499 kr. årligt og betales første gang efter dit første møde med en rådgiver. Du får tilsendt fakturaen på e-mail.
4. Bindingsperiode og opsigelse
Abonnementet fornyes automatisk efter 12 måneder. Du kan opsige abonnementet senest en måned før fornyelse. Opsigelsen kan ske ved at sende en e-mail til kontakt@penly.dk.
5. Ændringer i abonnement eller betingelser
Ved ændringer i abonnementet eller betingelserne vil du modtage besked på e-mail senest en måned før ændringerne træder i kraft.
6. Brugerens forpligtelser
Umiddelbart før det årlige møde med din rådgiver, vil vi invitere dig til at opdatere dine oplysninger, så vi kan tage udgangspunkt i dine nyeste data.
7. Fortrydelsesret
Du har 14 dage til at fortryde din aftale. De 14 dage begynder samme dag, du afholder første abonnementsmøde med rådgiveren.
8. Kundesupport
Du kan kontakte din rådgiver via e-mail og telefon. Hvis rådgiveren ikke kan tage telefonen, kan du sende en e-mail. For generelle spørgsmål kan du kontakte Penly i vores telefonåbningstid, som du finder på vores hjemmeside her her – du kan altid skrive til kontakt@penly.dk.
9. Force Majeure
Penly er ikke ansvarlig for manglende levering af rådgivning som følge af uforudsete omstændigheder, herunder naturkatastrofer.
10. Databeskyttelse
Vi henviser til vores betingelser her og privatlivspolitik her med information om, hvordan vi håndterer og opbevarer dine personlige oplysninger.
11. Klager og tvister
Hvis du har klager over vores service, bedes du kontakte os direkte via e-mail eller telefon. Vi stræber efter at løse eventuelle klager hurtigt og tilfredsstillende. Hvis vi ikke kan nå til enighed, kan tvister behandles i henhold til gældende dansk lovgivning.